Torsdag

Hej på er!

Kom precis hem från en as härlig promenad i solen! Underbart. Just nu tittar jag på någon film som går på tvn, vet inte vad den heter men jag fastna för den hehe. Ska väl göra det och sen blir det väl att hjälpa pappa lite med städning och sedan äta något gott, har ju börjat min helg nu eftersom jag är ledig från skolan imorgon.

Påtal om skolan, eftersom jag har varit sjuk så har jag missat sådär jättemycket, fy vad jobbigt! Men hur som, jag kommer in i klassrummet och ska ha so. Efter att läraren pratat om vad vi skulle göra och sånt så kommer hon till mig och ler och bara:
- Grattis, det här ska vara klart nästa vecka! Sen slänger hon ner ett häfte med typ 100 sidor (typ 15 ialf) och sen en bok med massa frågor som jag ska svara på, som det sedan är prov på. Min tanke då hon bara "grattis" vafan är det här!? Jag rår inte för att jag är sjuk och lärarna får betalt för att hjälpa mig.. right?

/ Chaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0