Speedway / Idol

Västervik förlorar tydligen.. skit också men a.

Kolla nyss på idol, YES 12/13 av mina favoriter gick vidare till grupp uppträdandet. Visserligen verkade det inte som om det kommer gå så jättebra för Jonatan och Chima imorgon men ett undantag.. snälla?

Här är mina favoriter, har ingen som helst ordning.
1. Elin Blom
2. Jonatan Gracés
3. Emil Carlsson
4. Chima Okpe
5. Frida Östergren
6. Daniel Norberg
7. Jamilla Idris
8. Jimmy Claeson
9. Linda Eriksson
10. Olle Hedberg
11. Therese Lundberg
12. Sassa Bodensjö

Den som inte gick vidare av mina favoriter var alltså Arsha Safarzadeh.
Finns mer personer som jag tycker är bra men det här är som sagt mina absoluta favoriter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0