Hej på er!


Vet, bild i repris på Linn men jag tycker att den är så fin så deså!
Sitter i sängen och lyssnar på underbar musik. Har typ inte gjort något speciellt idag, skola som vanligt. Eller jag träna ju väldigt flitigt idag så är stolt för de!

Vet inte om jag bloggar något imorgon men annars skriver jag om det nu,
först blir det ju som sagt skola och efter det drar jag hem till Emma Brynte och snackar om bildarbetet, faktiskt rätt kul för vi ska göra en tidning så vi måste jobba flitigt. Eftersom det är en modetidning vi ska göra så ska vi ha modell bilder på kläder och håruppsättningar, göra intervjuer och ja allt möjligt! Tydligen skulle jag vara tjej modellen för tidningen så det här kan bli rätt kul haha.
Efter det så blir det musikalkören I think, men är inte 100 % säker på om jag ska gå imorgon men ah återstår att se!

/ Chaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0