Bloggpaus?

Jag är skapligt seg nu, tänker alldeles för mycket men någon gång måste man bara fördjupa sig i sina tankar typ..? Men jag sjunker tillbaka i bakslag av det "förflutna" och tänker på framtiden på samma gång. Jag vet vad jag vill men frågan är om jag klarar det. Känner att jag inte kan snacka med någon om det här just nu, jag har mina hemligheter precis som alla andra.

Jag bara önskar att det fanns någon mer än jag som kunde tala sanning. Vet att jag låter egoistisk men vi lever i en värld omgedd av lögner. Det är liksom ensamt att tala sanning, så ensamt och skrämmande.

Tror jag gör en bloggpaus nu, vet inte alls hur länge. Kan vara timmar, dagar, veckor. Vi får se helt enkelt. Jag vet ingenting nu. Men jag är inte egoistisk eller något jag sa bara sanningen. Jag tycker inte synd om mig, varför skulle jag? Jag är bara trött på att hålla sanningen inom mig. True Story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0