Dumle och Ciao Bella?


Det här måste vara första gången på 3,4 år som jag blir riktigt sugen på dumle. Slutade äta dumle efter att jag sett filmen Ciao Bella, då för 3 eller 4 år sedan. Ni som har sett filmen förstår säkert varför men säger inget eftersom man blir ju äcklad och synd för er som gillar dumle. Hehe.

Idag mår jag bättre, skönt det! Men blir ju hemma imorgon och sen får vi se hur det blir på torsdag. På fredag är jag ledig för jag ska till lärkan, både bu och bä på de. Haha nej men det går säkert jättebra.

Ha det bra alla underbara läsare!
Chaaaoo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du på marken eller ?:)

2010-08-31 @ 16:08:10
Postat av: Anonym

Ja troligtvis :)

2010-08-31 @ 18:40:26
URL: http://teamor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0